Najczęściej zadawane pytania

Poniżej przedstawiamy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących funkcjonowania portalu Preizolacja.pl podzieloną na sekcje.

Do czego służy portal Preizolacja.pl?

Portal Preizolacja.pl jest największym portalem przeznaczonym do zamieszczania ogłoszeń dotyczących chęci kupna/sprzedaży materiałów budowlanych przeznaczonych do budowy sieci ciepłowniczych.

Dla kogo jest przeznaczony portal Preizolacja.pl?

Portal Preizoalcja.pl jest przeznaczony dla każdego, kto chce sprzedać/kupić materiały budowlane przeznaczone do wykonania sieci ciepłowniczych.

Czy na portalu Preizolacja.pl istnieje program lojalnościowy?

Nie, na portalu Preizolacja.pl nie istnieje program lojalnościowy.

Jak działa giełda?

Zachęcamy do zapoznania się z sekcją: giełda krok po kroku <link>

Czy muszę posiadać konto aby sprzedawać/kupować produkty?

Tak, założenie konta jest obowiązkowe aby sprzedawać/kupować produkty oraz wystawiać ogłoszenia dotyczące usług.

Jakie wymagania muszę spełnić, aby zarejestrować konto?

Nie ma żadnych wymagań przy rejestracji konta. Należy jedynie podać swoje dane kontaktowe oraz dane firmy (opcjonalnie).

Czy muszę podawać wszystkie dane kontaktowe, które są widoczne przy zakładaniu konta?

Wszystkie dane oznaczone gwiazdką są konieczne do założenia konta.

Jak mogę dokonać płatności?

Płatności można dokonać wyłącznie poprzez przelew bankowy.

Czy mogę dokonać płatności za pomocą szybkich przelewów?

Nie, nie ma takiej możliwości.

Ile mam czasu na opłacenie faktury?

Czas na opłacenie faktury to 7 dni od daty jej wystawienia.

Spóźniłem się z terminem zapłaty za fakturę. Co się stanie z moimi ogłoszeniami?

Jeśli faktura nie zostanie opłacona w wyznaczonym terminie, użytkownik przestaje mieć możliwość wystawiania ogłoszeń oraz odsłonięcia danych kontaktowych. Wszystkie dotychczas opublikowane ogłoszenia zostaną wycofane i przeniesione do archiwum.

Nie zapłaciłem za fakturę w wyznaczonym terminie. Co się stanie z ogłoszeniami w których odsłoniłem już dane kontaktowe?

Ogłoszenia z odsłoniętymi już danymi kontaktowymi, które zostały już opłacone zostaną zachowane a użytkownik będzie mógł dalej z nich korzystać i kontaktować się ze sprzedającym. Ogłoszenia, które zostały odsłonięte na niezapłaconej fakturze zostaną zablokowane dopóki użytkownik nie ureguluje należności.

Co oznacza odsłonięcie danych kontaktowych?

Odsłonięcie danych kontaktowych oznacza uzyskanie dostępu do e-maila, nr telefonu oraz możliwość wysłania wiadomości do sprzedającego dany artykuł.

Jak mogę odsłonić dane kontaktowe?

Odsłonięcie danych kontaktowych następuje w chwili naciśnięcia na ikonę „odsłoń dane kontaktowe” Jest to równoznaczne ze zmniejszeniem wybranego pakietu o 1 możliwość odsłon ogłoszenia

Jak stworzyć ogłoszenie?

Zapraszamy do zapoznania się z sekcją tworzenie ogłoszenia < link>

Jak długo ważne jest ogłoszenie?

Ogłoszenie jest ważne tak długo jak ważny jest pakiet i/lub jeśli sprzedający go nie wycofa.

Ile ogłoszeń mogę wystawić?

Ilość wystawionych ogłoszeń jest zależna od wykupionego pakietu lub indywidulanego wyboru liczby ogłoszeń.

Czy mogę samodzielnie ustalić liczbę wystawionych ogłoszeń i odsłon danych kontaktowych dla ogłoszenia?

Tak. Można samodzielnie ustalić liczbę wystawionych ogłoszeń i liczbę odsłon danych kontaktowych.

Jak dodać zdjęcia do ogłoszenia?

Aby dodać zdjęcia do ogłoszenia, należy kliknąć ikonę „dodaj zdjęcia” i wybrać potrzebne pliki z pamięci komputera.

Czy zdjęcia produktu są obowiązkowe?

Zdjęcia produktu nie są obowiązkowe, natomiast mogą uatrakcyjnić ogłoszenie co pozwoli na szybszą sprzedaż materiału.

Czy mogę wystawić ogłoszenie na wykonanie usług?

Tak, istnieje taka możliwość

Czy muszę umieszczać całą specyfikację techniczną produktu w ogłoszeniu?

Tak, umieszczenie całej dostępnej specyfikacji technicznej jest wymagane.

Czy muszę pisać opis dla ogłoszenia?

Nie, opis nie jest wymagany

Jak najszybciej znaleźć konkretne ogłoszenie?

Przy wyszukiwaniu należy zastosować filtry zmniejszające liczbę wyświetlanych ogłoszeń.

Mam kilka sztuk tego samego produktu? Czy muszę dla każdego wystawiać oddzielne ogłoszenie?

Nie, nie ma takiej konieczności. Przy tworzeniu ogłoszenia należy ustalić liczbę artykułów dostępnych do sprzedaży.

Gdzie znajduje się ogłoszenie z odsłoniętymi danymi kontaktowymi?

Ogłoszenie jest dostępne w zakładce „moje konto” -> „obserwowane ogłoszenia”

Jak dodać ogłoszenie do obserwowanych?

Ogłoszenie dodaje się automatyczne do obserwowanych po odsłonie danych kontaktowych sprzedającego.

Jaki pakiet wybrać?

Zachęcamy do zapoznania się z zestawieniem pakietów znajdujących w sekcji: informacje -> pakiety <link>

Ile ważny jest pakiet?

Pakiet Startowy jest ważny 14 dni od daty zakupu. Pakiet Biznes, Pakiet Premium są ważne 30 dni od daty zakupu.

Co oznacza odsłonięcie danych kontaktowych?

Odsłonięcie danych kontaktowych oznacza uzyskanie dostępu do e-maila, nr telefonu oraz możliwość wysłania wiadomości do sprzedającego dany artykuł.

Jak mogę zrezygnować z pakietu?

Aby zrezygnować z pakietu należy kliknąć ikonę „unieważnij pakiet”. Unieważniony pakiet będzie natomiast ważny do następnego okresu rozliczeniowego. Nie zostanie automatycznie przedłużony.

Jak doładować pakiet o określoną liczbę wystawienia/odsłon danych kontaktowych?

W zakładce „pakiety” należy wybrać ilość wystawień ogłoszenia i/lub ilość odsłon danych kontaktowych. Po kliknięciu „zatwierdź” system zlicza wybraną ilość, generuję fakturę i doładowuje konto.

Czy za kupno pakietu dostanę fakturę VAT?

Tak, za każdorazowy zakup jest generowana faktura VAT

Jak skontaktować się ze sprzedającym?

Aby skontaktować się ze sprzedającym należy odsłonić dane kontaktowe. Są nimi: telefon komórkowy, wiadomość e-mail, lub wiadomość w czacie. Przed odsłoną danych kontaktowych pojawi się komunikat ”Twój pakiet zostanie zmniejszone o 1 możliwość odsłony danych.” Czy chcesz kontynuować”?

Gdzie znajduje się wygenerowana faktura za wybrany przeze mnie pakiet?

Faktury znajdują się w zakładce „moje konto” -> „moje faktury”

Jak przebiega proces zakupu towaru?

Zapraszamy do zapoznania się z zakładką „Giełda – krok po kroku”

Gdzie mogę znaleźć konwersację ze sprzedającym?

Konwersacje ze sprzedającym można znaleźć w zakładce „moje konto” -> „obserwowane ogłoszenia”

Jaką formę dostawy mogę wybrać?

Wysyłka i forma dostawy jest niezależna od portalu Preizolacja.pl. Odbywa się wyłącznie między sprzedawcą i kupującym.

Mam problem z zalogowaniem. Co zrobić?

Należy sprawdzić czy login i hasło zostały poprawnie wpisane. W innym przypadku należy zresetować hasło lub skontaktować się z obsługą klienta.

Czy po wylogowaniu się odsłonięte dane w ogłoszeniach zostaną utracone?

Odsłonięte dane w ogłoszeniach nie zostaną utracone. Ogłoszenia z odsłoniętymi danymi kontaktowymi będą dostępne w zakładce „moje konto” -> „obserwowane ogłoszenia”

Co zrobić jeśli produkt, który chciałem kupić został już sprzedany?

Portal Preizolacja.pl nie ma wpływu na sprzedaż towarów. W takim przypadku zachęcamy do zapoznania się z resztą oferty dostępnej na stronie.

Utraciłem/ zapomniałem hasła do konta. Co robić?

Należy kliknąć przycisk „zresetuj hasło” i postępować zgodnie z instrukcją. Informacja o zmianie hasła zostanie przesłana na adres e-mail podany przy rejestracji konta.

Czy mogę reklamować/zwracać zakupiony produkt?

Zwroty i reklamacje na towar są niezależne od portalu Preizolacja.pl. Odbywają się wyłącznie miedzy sprzedającym i kupującym.

Czy mogę zwrócić kupiony pakiet?

Nie, nie ma takiej możliwości. Można natomiast z niego zrezygnować w dowolnym momencie zachowując wyznaczony czas na rozwiązanie umowy.